Ruch JOW, dzięki zrzeszeniu niezależnych organizacji, stowarzyszeń i fundacji, przygotował największą kampanię referendalną w polskiej telewizji i radiu.
Spoty Ruchu JOW są emitowane w TVP1, TVP2, TV Polonia oraz w 16 ośrodkach regionalnych TVP i 18 ośrodkach Polskiego Radia, w czasie przyznanym 10 stowarzyszeniom i fundacjom. W sumie, w ciągu 15 dni kampanii pozwoli to na blisko 3 tysiące emisji spotów radiowych i telewizyjnych. Poza mediami publicznymi trwa także intensywna kampania w internecie.
Dodatkowo, w ciągu całej kampanii, emitowanych jest 8 różnych materiałów wideo. Dla dziesięciu organizacji daje to 80 różnych technicznie materiałów wygenerowanych tylko na potrzeby telewizji. Z kolei na potrzeby kampanii radiowej Ruch JOW przygotował 6 spotów.
W regionalnych ośrodkach TVP czas antenowy ma różną długość, więc materiały przygotowywane są indywidualnie. 16 regionalnych ośrodków x 80 różnych materiałów daje okrągłą liczbę 1280 możliwych kombinacji samych materiałów wideo, które zostały wyprodukowane na potrzeby tej kampanii.
Niezależnie od kampanii w mediach publicznych, prowadzona jest także kampania w internecie. Do 26 sierpnia w internecie pojawiły się 4 z 8 spotów, które jak dotąd dotarły na facebooku do ok. 400 000 użytkowników, a w serwisie YouTube zostały wyświetlone ok. 50 000 razy. W piątek 28 sierpnia planowana jest premiera głównego spotu kampanii.
Postęp kampanii można śledzić na specjalnie stworzonej na te potrzeby stronie strasznienamprzykro.pl Cała kampania finansowana jest z niepublicznych środków – z dobrowolnych datków zwolenników Ruchu JOW. Jest to najbardziej profesjonalna, przebiegająca wieloplatformowo i wieloetapowo kampania referendalna, jaka kiedykolwiek została przeprowadzona w Polsce przez organizacje pozarządowe.

- Tak bardzo nam Pana brakuje - 24 października 2017
- JOW-y to nie Jezus Chrystus - 9 marca 2017
- Rekordowa kampania Ruchu JOW w TV i radiu - 27 sierpnia 2015
- Wróżenie z JOW-ów - 1 czerwca 2015
- Premier jak ordynacja - 3 września 2014
- JOW czyni różnicę - 5 sierpnia 2014
- Frekwencyjna katastrofa - 20 maja 2014
- Mniej niż zero - 30 kwietnia 2014
- Rządzi mniejszość - 25 kwietnia 2014
- Ruskie serwery? Nie, chińskie kamery! - 7 kwietnia 2014
Gratuluję autorom tego cyklu spotów. W całości był on znakomity. A finalik był szczególnie świetny i zaskakujący. Naprawdę dobra robota zrobiona skromnymi środkami.